ההבדל בין עדשות מגע למשקפיים

אין זה משנה אם אתה מרכיב/ה משקפיים לתיקון ראייה כבר מספר כבר שנים, או אם גילית שאת/ה זקוק/ה לתיקון ראייה. עדשות מגע הן הבחירה הברורה והנוחה אשר מעניקה ראייה ברורה וחדה. אחד היתרונות הבולטים של עדשות מגע הוא שהן מתאימות את עצמן אליך לסוג הפעילות ולסגנון החיים שתבחר/י. להלן כמה מהיתרונות של הרכבת עדשות מגע:

הגדלת שדה הראייה

עדשות מגע מעניקות חדות ראייה גבוהה יותר מאחר והן יושבות צמוד לעיניים ובנוסף מעניקות שדה ראייה מלא בכל הכיוונים, כך שניתן להבחין בדברים גם מזווית העין, ובניגוד למשקפיים בהן המסגרת מפריעה לרוב ואינן מושפעות ממזג אויר או סביבה לא נקייה, בעדשות מגע אין הצטברות אדים או טיפות על המשקפיים דבר המפריע לראייה ודורש ניקוי באופן קבוע.

נוחות לאורח חיים פעיל

עדשות מגע הן האפשרות המומלצת לפעילות אינטנסיבית, לדוגמא:  בשעת משחק או אימון גופני. בשונה ממשקפיים, הן לא זזות ממקום למקום או מתכסות באדים, ואין צורך לחשוש שיפלו מהעין. בעדשות מגע תופעות של לכלוכים על הזגוגית או טיפות גשם שנלכדו במשקף אינן קיימות. עם עדשות מגע ניתן ליהנות מראייה ברורה וחדה בכל תנאי מזג אוויר ובכל סוג של פעילות ספורטיבית. ניתן לשלב עדשות מגע גם עם משקפי שמש, משקפת שחייה או בעת שימוש בקסדה לצרכים ופעילויות שונות ואין צורך להחליף את המשקפיים בהתאם לסוג הפעילות המתוכננת.

מראה טבעי ללא מסגרת

לחלק גדול מהאוכלוסייה משקפיים נחשבות לאביזר אופנתי וליצירת מראה או לסגנון מסוימים המתאימים למרכיבים אותן, אך חלק גדול מעדיף לרוב את המראה הטבעי ונטול המסגרות אשר יכול להגביל ולייצר מראה שונה מהמראה הטבעי.
עדשות מגע הן הפתרון האידיאלי לכך. באפשרות מרכיבי עדשות המגע לבחור אם להרכיב את העדשות כל יום או להרכיב עדשות מגע ומשקפיים לסירוגין, ואף ניתן להרכיב עדשות מגע רק באירועים, חופשות וכיו"ב. יתרון נוסף לעדשות מגע בעת הרצון להדגיש את איפור העיניים.

עדשות מגע כחלק מחיי היום יום

עדשות מגע משפרות את חדות הראייה עקב מיקומם על העין ועוזרות לראות בבירור. כבר אין צורך לדאוג ולחשוב על העדשות מהרגע שהרכבת אותן, מונעות את הצורך בשימוש במשקפי ראייה, ניקוי המשקפיים, קריאה של תפריט, חשש משבר של המשקפיים ואף מאפשרות להרכיב משקפי שמש ללא תיקון אופטי דבר המוזיל משמעותית את העלויות ואת הסרבול בהחלפת משקפי ראייה לשמש אופטי ולהיפך.

מחיר משתלם

משקפיים אמנם מצריכים פחות תחזוקה, אך הסיכון לשבר או איבודם גבוהה ביחס לעדשות מגע. השימוש ועלויות רכישת עדשות מגע הינו זול ביחס למשקפי ראייה בעוד שעדשות דורשות מינימום תחזוקה, בעיקר עם עדשת מגע יומיות. 

 

 

אז אם החלטת לעבור לעדשות מגע או להישאר עם משקפיים, אנו מזמינים אותך לבדיקת ראייה מקצועית חינם בה נוכל להמליץ לך על העדשות המתאימות לך ביתר, תוכל/י להתנסות בעדשות ללא התחייבות ולהתחיל להנות מסגנון חיים פעיל יותר ונח יותר.
אז פנו אלינו בטל' 03-6055506 או במייל info@adashot.co.il ואנו נשמח לתאם לך תור לבדיקת ראייה וייעוץ.