כתבות

עדשות מגע ופעילות ספורט

עדשות מגע לרוב אינן נתפסות כפתרון המתאים לשימוש בפעילות ספורט, חוץ ופנאי, אך למעשה ההיפך הוא הנכון.

להלן מספר עובדות לגבי היתרונות בשימוש בעדשות מגע במגוון פעילויות:

1. שדה הראייה עם עדשות מגע לרוב יהיה רחב יותר מאשר במשקפיים ולכן יאפשר לכם ראייה טובה ונוחה יותר. מחקרים מראים כי ספורטאים המשתמשים בעדשות מגע מגיעים להישגים טובים יותר מאשר עם משקפיים בעיקר בענפים הדורשים ראייה מרחבית.

2. חדות הראייה בעדשות מגע הינו גבוה יותר, עקב היצמדות העדשה לעין, בנוסף העדשה נעשית עכורה מזיעה ואדים ולא תדרוש ניקוי באמצע הפעילות כפי שקורה בשימוש עם משקפיים.

3. שימוש בעדשות מגע מצמצם משמעותית את הסיכוי להיפגע בפעילות ספורט או פעילות חוץ לעומת השימוש במשקפיים. במקרה הגרוע העדשה עלולה "לקפוץ" מהעין אך הסיכוי להיפגע או להרוס את המשקפיים בפעילות הכרוכה במגע פיזי לא קיים.

4. חדות הראייה והנוחות ברכיבה על אופניים, סקייטבורד ואפילו על קורקינט חשמלי גבוהים יותר בעת שימוש בעדשות מגע מאשר במשקפיים ומאפשרת גם הרכבה של משקפי שמש רגילים על גביהן.

5. הרכבת עדשות מגע נוחה משמעותית בכל ענפי הספורט ומעניקה חופש פעולה ללא הגבלה ומבטלת את הצורך במשקפיים במהלך הפעילות.

עדשות מגע בענפי ספורט שונים:

ריצה ומכון כושר למי שאוהב לרוץ, לצאת להליכה או להתאמן במכון הכושר, משקפיים עלולים להפריע. עדשות מגע יכולות לעזור לך להפיק את המקסימום מהאימון מבלי לחשוש שהמשקפיים יחליקו במורד האף, יצברו אדים או יקפצו מעלה ומטה לפי קצב הרגליים שלך.

כדורסל וכדורגל בפעילויות קשוחות ומרובות נפילות הכוללות גם אינטראקציה קרובה בין השחקנים כמו כדורסל או כדורגל, עדשות מגע הן בהחלט הבחירה הראשונה. עדשות מגע חוסכות את החשש מפני נפילה של המשקפיים, או שהמשקפיים יצברו אדים, יתלכלכו או יחסמו את הראייה.

רכיבה ואופני הרים: אם אתם אוהבים לרכוב על אופניים, ודאי תאהבו את תחושת החופש שמעניקות עדשות מגע. בשונה ממשקפיים, עדשות אינן צוברות טיפות מים, לכלוך או אדים. בנוסף, הן לא מפריעות כשאתם חובשים קסדה, וניתן להרכיב איתן משקפי שמש.

ספורט אקסטרים: כשזה מגיע לפעילויות טיפוס, אופני הרים או רכיבה על סוסים - עדשות מגע הן הבחירה המובנת מאליה. כשאתה על צוק, תלוי בין שמיים וארץ, אין לך אפשרות להתעסק במשקפיים

ספורט בשלג: עם עדשות מגע אתם יכולים לגלוש במדרונות עם משקפי הגנה או משקפי שמש לגלישה, מכל סוג שהוא. עדשות המגע ממותג ACUVUE®‎ גם עוזרות להגן על עיניכם מפני קרינה אולטרה סגולה המשתקפת מהשלג או מהשמיים.

טניס וסקווש: עדשות מגע מעניקות לכם ראייה מקיפה יותר, לכל הכיוונים, כך שתוכלו לעקוב אחרי כדור מבלי שמסגרת המשקפיים תגביל את שדה הראייה שלכם.

ככלל, שימוש בעדשות מגע בכל פעילות ספורט או פעילות חוץ, כגון: טיולים, שירות צבאי, נסיעות לחו"ל, עדיפה לרוב על הרכבת משקפיים. חשוב לציין כי הרכבת משקפיים חשובה אף היא, יש לעשות שימוש במשקפיים בסיום כל יום במטרה לאפשר לעיניים לנח ולשיפור מעבר החמצן אליהן.

 

אז אם החלטת לעבור לעדשות מגע, אנו מזמינים אותך לבדיקת ראייה מקצועית חינם בה נוכל להמליץ לך על העדשות המתאימות לך ביתר, תוכל/י להתנסות בעדשות ללא התחייבות ולהתחיל להנות מסגנון חיים פעיל יותר ונח יותר.

אז פנו אלינו בטל' 03-6055506 או במייל info@adashot.co.il ואנו נשמח לתאם לך תור לבדיקת ראייה וייעוץ.