עדשות מגע לאנשים עם מספר גבוה במשקפיים - איך תדעו מה מתאים לכם

במשך שנים, עדשות מגע המיועדות לתקופה קצרה, כגון דו שבועיות או יומיות, היו נחלתם של בעלי המספרים הנמוכים בלבד, טווח המספרים שהן הציעו היה מצומצם למדי. נוצר הרושם שככל שמספר הראיה עולה, כך הולכות ופוחתות האפשרויות לשיפור הראיה. כך שבעלי המספרים הגבוהים, שעבורם אמצעי הראיה הם קריטיים, הרגישו מקופחים. הם הפנימו שאין פתרון הולם ואסתטי לבעיית הראיה שלהם. עבורם עדשות מגע חד פעמיות נראו כמו חלום רחוק. אך בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של שינוי, הודות להתפתחויות טכנולוגיות בתחום, שהביאו ליצירתם של עדשות מגע המתאימות במיוחד לאנשים עם מספר גבוה. וייצור בהתאמה אישית בכל הפרמטרים

 

אנשים יוצאים מן הכלל

 

אנשים בעלי מספר ראיה גבוה (מעל 6) או צילינדר גבוה (מעל 3 ) ישנו קושי להתאים עדשות סטנדרטיות ונדרשים לפתרונות בהתאמות מיוחדות,.  ציבור בעלי המספרים הגדולים חשופים יותר בגיל המבוגר  למחלות עיניים שונות. אנחנו בעדשות מבינים את המורכבויות הללו היטב, ולכן אנו מבקשים לצייד את אותם אנשים במיטב הכלים לשמירה על בריאותם, כמו למשל טיפות עיניים נגד יובש וצריבה. אצלנו בעדשות, ניתן למצוא באתר מגוון של טיפות עיניים ללא מרשם במחירים הוגנים למדי.

 

נהנים מכל העולמות

 

לאנשים בעלי מספרם גבוה (וגם לבעלי מספר סטנדרטי) מומלץ להרכיב עדשות שעשויות מסיליקון נושם, המאפשר חדירות חמצן גבוהה לעין. ניתן למצוא אצלנו מגוון עדשות מתאימות, מבית היוצר של החברות המובילות והוותיקות בתחום כגון Acuvue או Bausch & Lomb, במארזים שווים במיוחד- זוגי או של שלישייה. לצד זה ניתן לרכוש תמיסות (מבית Opti-free או Renu למשל) שיסייעו בשמירה על הלחות והחיוניות של העיניים. בדומה לעדשות עצמן, גם התמיסות שלנו באות במארזים, ומחירים אטרקטיביים. אך מלבד עדשות מגע, בעלי המספרים הגבוהים מוזמנים לרכוש גם מגבונים לשימוש אישי, מחסניות לעדשות, נרתיק לעדשות ועוד, במחירים שווים לכל נפש- כדי שיהנו מכל העולמות. 

 

מילים אחרונות

 

בשנים האחרונות, הודות להתפתחויות חשובות בתחום אמצעי הראיה, נוצר מגוון רחב של עדשות מגע- חודשיות, יומיות, דו שבועיות, ממיטב החברות המובילות- Acuvue, Bausch & Lomb ועוד. המשמעות היא שכעת אנשים בעלי מספר גבוה (שבעבר התקשו במציאת פתרון הולם) יכולים להנות מעדשות מגע איכותיות וחדשניות, שישמרו על עיניהם. חשוב לציין כי בעת בחירת עדשות המגע, מומלץ להתייעץ עם אופטומטריסט מומחה שילווה אתכם לאורך התהליך, כדי שתתקיים התאמה מדויקת ככל הניתן. שכן עדשות יכולות לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה.