בעבר אנשים שרצו לשנות את מראה עיניהם היו רוכשים עדשות מגע קוסמטיות ומתפשרים על איכות הראיה לטובת מראה ייחודי, שלרוב היו מאמצים באירועי פורים או מסיבות קונספט. אך למעשה קיימות בשוק עדשות צבע טבעיות איכותיות - עדשות סולוטיקה. עדשות המותג הברזילאי הוותיק מספקות את היתרון הקוסמטי מבלי לוותר על בריאות העין. באמצעותן ניתן להשיג מראה עיניים טבעי ומחמיא לאורך זמן. לפיכך, אנשים רבים יכולים להרכיב את צבע העיניים הטבעי שתמיד חלמו עליו, מבלי לתת למשתנים כמו צילינדר או מספר גבוה להגביל אותם או לצמצם את מבחר האפשרויות העומדות לרשותם.

אילו סוגי עדשות צבע טבעיות קיימות כיום בשוק?

  1. עדשות צבעוניות ללא מספר - אצלנו בעדשות תוכלו למצוא מגוון עדשות מגע צבעוניות איכותיות ועמידות ללא מספר. הן מגיעות במגוון צבעים טבעיים ומשתלבות עם צבע העיניים המקורי, כך שמראה העיניים המתקבל הוא עדין ובלתי מתאמץ. אלו עדשות מגע לטווח ארוך, כך שחשוב לתחזק אותן היטב עם מוצרי השלמה ואביזרים ותמיסות לעדשות מגע כדי לשמור על חיוניותן ועל העיניים מפני דלקות וזיהומים. 
  2. עדשות צבעוניות עם מספר - אתם יכולים להרכיב עדשות מגע צבעוניות חודשיות או שנתיות עם צבע העיניים הטבעי האהוב עליכם, גם אם יש לכם מספר. עם עדשות מגע כדוגמת Solotica Hidrocor monthly 2pck או Solotica Hidrocor 2pck  אתם רשאים לבחור את המספר שלכם מבין האופציות המוצעות (1- עד 5-) ולראות את העולם דרך עיניים בצבע טבעי ומחמיא בצורה חדה וברורה.

מה משפיע על בחירת עדשות הצבע הטבעיות?

  1. מבנה העיניים - עדשות המגע צפויות להיות מונחות על עיניכם במשך שעות רבות בכל יום, לתקופה לא קצרה, כך שהן צריכות להיות נוחות, ועל כן להיות במידה המתאימה. רגע לפני שמחליטים לרכוש עדשות צבע טבעיות, מומלץ לגשת לאופטומטריסט, גם אם אין לכם מספר, כדי להכיר את המידות המדויקות של עיניכם - הקימור והקוטר שלהן, ולפיהן לבחור את עדשות המגע הצבעוניות הבאות שלכם. 
  2. צבע העיניים המקורי - לצבע העיניים הטבעי שלכם יש השפעה על התוצאה הסופית המתקבלת, זאת מכיוון שצבע העדשות לא משתלט על צבע העיניים שלכם ומטשטש אותו לחלוטין, אלא מתמזג איתו ויוצר מראה שאינו דומיננטי או בוהק אלא מעודן, ייחודי אך ריאליסטי. לכן חשוב לקחת בחשבון את צבע העיניים שלכם והאופן שהוא משתלב עם גוונים אחרים, בהירים או כהים ממנו.
  3. עור הפנים - אתם יכולים לבחור צבעי עיניים שישתלבו באופן טבעי עם גוון עור הפנים שלכם בצורה כמעט לא מורגשת כך שלא יהיה ניתן להבחין בשינוי, או לחילופין לבחור צבעים שעורכם יכול להבליט על דרך הניגוד, וכך להעצים את הגוונים והטקסטורות הייחודיות שהם מקנים לעיניכם. 

 פתרון נוח ופשוט

עדשות הצבע הטבעיות מאפשרות לשנות את מראה העיניים מבלי לפגוע בבריאותן ולהסב להן נזק ארוך טווח. הן מוצעות לקהל הרחב במבחר מרשים של גוונים ירוקים, כחולים וחומים, וניתן להרכיב אותן לפרק זמן מרשים של חודש או שנה. אך לפני שיוצאים לדרך, מומלץ לבצע בדיקה מקדימה אצל אופטומטריסט מומחה כדי לבחון את נתוני העיניים שלכם - הגודל, המבנה, האם אתם זקוקים לעדשות עם מספר, ולפי נתונים מדויקים אלו לבחור את עדשות המגע האופטימליות עבורכם.