Skyeyes Contacts - הדור הבא של עדשות המגע הצבעוניות

כל אדם תוהה לפחות פעם אחת בחייו איך היה נראה אילו היה נולד עם צבע עיניים אחר, בהיר או כהה יותר מהגוון המקורי שלו. כעת ישנם אמצעים לבדוק את זה - עדשות מגע צבעוניות בגוונים טבעיים. שוק עדשות המגע הצבעוניות עבר כברת דרך ארוכה הודות לפיתוחים טכנולוגיים בתחום, שהפכו את העדשות הללו מאביזר נישתי לפריט אופנתי, נוח ואיכותי שניתן להרכיב בשגרה במשך שעות רבות מבלי שיבחינו בכך, ומבלי לפגוע בבריאות העין. אחת השחקניות המרכזיות בזירה זו כיום היא מותג העדשות Skyeyes Contacts, המספקת פתרון פשוט, ארוך טווח ומותאם אישית לכל אלו שרוצים להשיג את גוון העיניים שתמיד חלמו עליו. 

18 גווני עיניים שונים 

עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes Contacts מגיעות במבחר מרשים של צבעי עיניים עדינים וטבעיים: חומים, ירוקים, כחולים ואפילו אפורים שמתמזגים עם צבע העיניים המקורי ויוצרים מראה ייחודי וטבעי. כך שניתן לבחור מתוך 18 אפשרויות מדהימות את צבע העיניים המועדף מבלי להתפשר. עדשות אלו הן עדשות מגע חצי שנתיות כך שניתן לאמץ צבע עיניים לפי דרישה בהתאם להרגשה, לתקופה ממושכת ולהנות משדרוג קטן, פשוט ובלתי מתאמץ למראה הכללי. 

עדשות מגע שעומדות בתקנים הכי מחמירים

חברת Skyeyes Contacts פועלת משנת 2016 ובפרק זמן קצר זה הפכה לשם ודבר בענף עדשות המגע המקומי, ולא בכדי. החברה עוברת מדי שנה מבדקי בקרת איכות, ומוצריה עומדים בתקנים ארציים ובינלאומיים המחמירים ביותר, ביניהם:

  •  ISO 9001 - תקן בינלאומי לניהול איכות שהופך את החברה לגוף מורשה ליבוא ושיווק מוצרי אופטיקה.

  • תקן משרד הבריאות. 

  • אישור אמ''ר - זהו פנקס ציוד רפואי מטעם משרד הבריאות, אשר ניתן ליבואני ויצרני ציוד רפואי ומטרתו להבטיח שהוא בטוח ויעיל לשימוש, ולאשר שהוא אכן עומד בכל התקנים של משרד הבריאות. 

אי לכך, חברת Skyeyes Contacts מבטיחה לצרכן רכישה משתלמת - עדשות מגע צבעוניות באיכות יוצאת דופן המופקות על ידי גוף מוסמך, מקצועי ואמין. 

בנוסף לערך האסתטי הרב, עדשות מגע אלו מעניקות גם פתרון פרקטי לתיקון הראיה. ב-Skyeyes Contacts עדשות המגע הצבעוניות יכולות להגיע גם עם מספר לתיקון קוצר ראיה (מיופיה), בטווח מרשים של מידות, החל מ-0.25- עד 8.00-, כך צרכנים עם רמות שונות של מיופיה יכולים להנות מהחופש לבחור את צבע העיניים החביב עליהם, להתאים את העדשות במדויק לצרכיהם בעזרת אופטומטריסט מוסמך, ולהנות מגוון עיניים יפייפה, שיאיר את פניהם ויסייע להם לראות את העולם באופן חד וברור. 

בדומה לעדשות מגע ארוכות טווח שקופות, גם עדשות המגע הצבעוניות החצי שנתיות של Skyeyes Contact מצריכות תחזוקה יומיומית על מנת למנוע הצטברות משקעים שיכולים להעכיר את העדשה ולהזיק לעין, ועל כן לשמר את חיוניותן של העדשות לכל אורך תקופת הרכבתן. על מנת להקל בתהליך, עדשות אלו מגיעות באופן מובנה עם תמיסה, פינצטה ומחסנית, אך לצד אלו מומלץ לרכוש גם טיפות עיניים ולשלב אותן בשגרת הטיפוח כדי להקטין את הסיכוי להתפתחות יובש ורגישות.