6 סוגי עדשות מגע יומיות מומלצות

אנשים רבים שזקוקים לאמצעי לשיפור הראיה מרכיבים עדשות מגע יומיות, מאחר והן מספקות להם פתרון אסתטי פשוט, נגיש ונוח שלא מצריך מאמץ רב מצידם בכל הנוגע לתחזוקה. אך גם עדשות מגע שמחליפים על בסיס יומי צריכות להיות מונחות על העיניים לזמן ממושך, לעיתים מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות ואפילו הלילה. לפיכך הן צריכות לספק ראיה מיטבית מבלי להיות מורגשות ומבלי להסב אי נוחות או גירוי בעת הרכבתן. כמו כן עליהן לאפשר לעין לצרוך את כמות החמצן שהיא זקוקה לה על מנת לתפקד כראוי. כך שבחירת עדשות המגע היומיות הנכונות עבורכם היא קריטית. 

על מנת להקל בתהליך הבחירה, ריכזנו עבורכם 6 סוגי עדשות מגע יומיות מומלצות

  1. עדשות Acuvue Oasys 1-Day - אלו עדשות מגע יומיות שהן אידיאליות לאנשים שיושבים שעות רבות מול מסכים במסגרת השגרה. בין אם זה מול מסך המחשב בעבודה או הסמארטפון והטלוויזיה בשעות הפנאי. אחוז המים בעדשה הוא 38%, אלו עדשות שנשארות לחות גם אחרי יום ארוך הודות לטכנולוגיית HydraLuxe שיוצרת רשת של מולקולות לחות בעדשה וכך משמרות את חיוניותה לאורך זמן. 

  1. עדשות Soflens One Day -  אלו עדשות מגע יומיות של היצרנית הוותיקה Bausch & Lomb. כל סוגי האוכלוסיה יכולים להרכיב אך הן מתאימות במיוחד לאנשים שאורח חייהם מערב המון פעילויות מחוץ לבית - ספורט, טיולים, בילויים עם החברים הקרובים או בני המשפחה. אחוז המים בעדשה הוא 59% כך שהן גמישות במיוחד, יעילות כנגד הצטברות משקעים ומעניקות נוחות מיטבית וראיה צלולה וברורה לאורך כל היום.

  1. עדשות DAILIES AquaComfort Plus -  עדשות המגע של המותג המוביל ALCON , הן בעלות 69% מים, כלומר, הן מאוד גמישות וגורמות לעדשה להרגיש טבעית על העין במשך כל שעות היום. בנוסף הן מגיעות עם שולי הרכבה דקים ובגוון כחלחל, מה שהופך אותן לעדשות המגע הראשונות האידיאליות עבור אנשים שרוצים להתחיל להרכיב עדשות מגע. עדשות המגע DAILIES AquaComfort Plus מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית בשם LightStream שמאפשרת לשמור על איכות המוצר לאורך זמן. 

  1. עדשות Proclear 1 Day - אלו עדשות מגע איכותיות עם 60% מים שמיוצרות בשיטה מתקדמת - PC Technology. היא משתמשת במולקולת Phosphoryl-Choline שלוכדת לחות בתוך העדשה ובכך מונעת את הצטברותם של משקעים הפוגעים באיכות הראיה, שומרת עליה נקייה וגמישה ומאפשרת עבירות חמצן גבוהה לעין במהלך הרכבתה, כך שהיא הופכת נוחה לשימוש לאורך היום ותורמת לשמירה על בריאות העין. 

  1. עדשות Clariti 1 Day Toric - עדשות חד פעמיות מתאימות לאנשים הסובלים מאסטיגמציה (צילינדר). הן מגיעות עם צילינדרים בטווח רחב של 0.25- עד 9.00- לתיקון הראיה למרחק, וכן 0.25+ עד 4.00+ לתיקון ראיה לטווח קרוב, כך אנשים עם רמות שונות של אסטיגמציה יכולים להנות מפתרון פשוט ויעיל לשמירה על העיניים. Clariti 1 Day Toric הן בעלות גמישות גבוהה, עם 56% מים כך שניתן להרכיב ולהסיר אותן בקלות ולהנות מראיה ברורה ומדויקת, לחות ונוחות לכל היום.

  1. עדשות MyDay - אלו עדשות מגע סיליקון הידרוג'ל גמישות ורכות בצורה יוצאת דופן, מבית היוצר של CooperVision. הן מומלצות במיוחד לאנשים בעלי אורח חיים פעלתני. הן ניתנות להרכבה והסרה בקלות. עדשות אלו תורמות לשמירה על בריאות העיניים הודות למאפייניהן הייחודיים:

  • מסנן קרינת UV שמגן על העיניים מהקרינה האולטרה סגולה המגיעה מהשמש. 

  • מלבד היותן גמישות הודות לאחוז המים הגבוה בעדשה - 56%, הן מצוידות בטכנולוגיית Aquaform שמאפשרת ללכוד מים בעדשה ולשמור על העין נקייה ממשקעים. 

  • מערכת לנטרול עיוותים (Aberration Neutralizing System) המספקת ראיה חדה ואיכותית לאורך היום. 

יש לכם מרשם עדכני מאופטומטריסט ואתם מעוניינים לרכוש עדשות מגע יומיות חדשות שיתאימו למסלול החיים שלכם? היכנסו לכאן ותגלו מבחר מרשים של עדשות מגע יומיות רכות, נוחות ואיכותיות במחירים משתלמים במיוחד.