Dailies Total 1: עדשות המגע היומיות המתקדמות ביותר

עדשות מגע יומיות מיועדות לשימוש חד פעמי, אך גם יום אחד יכול להיות ארוך ומייגע, להתחיל בשעות הבוקר המוקדמות ולהסתיים לא פעם בשעות הערב המאוחרות. למרות שמחליפים אותן בכל יום בזוג אחר אין זה אומר שצריך להתפשר על מרכיב הנוחות. בשנים האחרונות Alcon, אחת החברות המובילות בתחום רפואת העיניים, פיתחה עדשות סיליקון הידרוג'ל יומיות חדשניות, Dailies Total 1, המציעות פתרון איכותי למגוון הצרכים של ציבור מרכיבי עדשות המגע. 

מה מייחד את עדשות המגע Dailies Total 1?

  1. טכנולוגיית מדרג מים - עדשות Dailies Total 1 מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת ובלעדית למוצר זה, טכנולוגיית מדרג מים, שכוללת אחוזי מים שונים בכל אחד ממרכיבי העדשה ליצירת לחות מיטבית: 33% מים בליבת העדשה, מעל 80% מים בפני שטח העדשה וכמעט 100% מים בחלקה החיצוני. 

שכבות אלו של מים למעשה יוצרות כרית לחות על העין ששומרת על תחושת הנוחות לפרק זמן של עד 16 שעות של הרכבה רצופה. שיטה זו הופכת אותן לפי 10 יותר רכות מעדשות אחרות וכן לעדשות מגע בעלות עבירות חמצן גבוהה במיוחד, המאפשרת לעין לנשום ולצרוך את החומרים החיוניים לתפקודה התקין לאורך כל שעות היום. 

  1. טכנולוגיית SmarTears -  גם זו טכנולוגיה ייחודית לעדשות ה-Dailies Total 1 והיא מפיקה חומר בשם פוספטידילכולין, המצוי בדמעות באופן טבעי ומטרתו היא לייצב את שכבת הדמעות בעין ולמנוע את התאדותן במהלך שעות היום. באופן הזה, עדשות אלו מסייעות להקלה ביובש בעיניים בתום תקופת הרכבת עדשות אלו, ובטווח הרחוק הן מפחיתות את הסיכון ללקות בתסמונת העין היבשה

יתרונות נוספים של טכנולוגיה זו הם: שיפור חדות הראיה ושחזור שכבת השומנים במערכת הדמעות (Lipid Layer), שכבה דקה ועדינה שתפקידיה הם לשמור על לחות העין ולצמצם את החיכוך בין הקרנית לעפעפיים, באמצעות פיזור אחיד של הדמעות על פני גלגל העין.

  1. טווח רחב של מידות - עדשות מגע יומיות אלו מתאימות למגוון רחב של מרכיבי עדשות מגע הסובלים מרמות שונות של רוחק ראיה (מיופיה) וקוצר ראיה (היפרופיה) כאחד. עדשות אלו מגיעות בטווח מרשים של מספרי מרשם, המספקים ראיה ברורה וחדה למרחק למשתמשים עם מספר של החל מ- 0.50- ועד 12.00-. בהתאם לזאת, משתמשים שנעזרים בעדשות מגע כדי לשפר את הראיה לטווח קרוב גם הם נהנים מטווח מרשים של מידות, מ- 0.50+ בעין שמאל ו-0.25+ בעין ימין, עד 6.00+ בשתי העיניים.  

מרגישות טבעיות על העין

עדשות מגע Dailies Total 1 מבית Alcon מהוות אלטרנטיבה מהפכנית לשמירה על איכות הראיה, בריאות העין ותחושת הנוחות, בשימוש בעדשות מגע יומיות. הן מעצימות את היתרונות הרבים שהופכים עדשות מגע יומיות לפתרון כה אפקטיבי וידידותי למשתמש: הן עדשות גמישות ורכות בצורה בלתי רגילה שניתן להרכיב ולהסיר בקלות, ולא צריך לדאוג לתחזק ולנקות הודות לטכנולוגיות המצויות בהן, SmarTears ומדרג מים ששומרות עליהן חיוניות, נקיות וצלולות לאורך היום. אי לכך, עדשות אלו גם מרגישות טבעיות על העין, ומשתלבות באלגנטיות עם מסלולי חיים רבים ומגוונים, הופכות אותם פשוטים ויעילים יותר להמונים. 

יש לכם שאלה בקשר לעדשות מגע יומיות או בכל נושא אחר בתחום עדשות המגע? תכתבו לנו בעמוד יצירת קשר ואנו נספק לכם מענה מהיר ומקצועי!