איך בוחרים עדשות מולטיפוקל

מהן עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל הן עדשות “חכמות” שבתוכן ישנם 3 אזורי ראיה. בחלק העליון של העדשה נמצא אזור הראיה לרחוק, בתחתית העדשה אזור הראיה לקרוב, ובמרכז העדשה האזור לטווחי הביניים. המעבר בין אזורי הראיה הינו חלק ומדורג, כלומר אין “קו” מפריד בין האזורים אלא מעבר חלק נוח ונעים .

יחד עם זאת, עדשות מולטיפוקל בנויות בצורה כזו שבמרכזן ישנה מעין תעלה דרכה אנו מביטים, ומציידיה שטחים עם חדות מופחתת. כלומר, אזורי הראיה נמצאים למעשה בעיקר במרכז העדשה ובחלקה העליון, ובאזור הביניים השטח האופטי מצטמצם. מבנה זה הוא אילוץ פיזיקלי בייצור העדשה (כל היצרנים היו שמחים להיפטר ממנו, אבל נכון לעכשיו זה לא אפשרי).

כאן נכנסות היצרניות של עדשות מולטיפוקל ומתחרות באיכות ובעיצוב העדשה לקבלת ראייה חדה ככל הניתן

עיצוב העדשה:

מתייחס לשלושת אזורי הראיה: 1. ראיה למרחק -השטח העיקרי של העדשה 2. ראיה לטווח ביניים 3. אזור הקריאה- קרוב. אזורים אלו חשוב מאוד שיהיו מותאמים באופן אישי לכל לקוח/ה ובהתאמה לסגנון החיים שלו מבחינת הצרכים האופטיים (כמו לדוגמה עבור קריאה, לחלל חדר סגור, או לטווח הביניים כמו מחשב). עיצוב העדשה מתייחס גם כן לרמה הטכנולוגית של העדשה, כל יצרן ויצרן מצליח להגיע לרמה שונה של עיצוב ומדרוג העדשה. ככל שהעדשה מתקדמת ואיכותית יותר, ההסתגלות אליה תהיה מהירה יותר. החלוקה בין האזורים השונים תהיה טובה יותר, והמעבר בין האזורים יהיה חלק ונוח יותר והתוצאה תהיה שימוש סופר נעים ונוח במשקפי המולטיפוקל.

רוחב התעלה

לכל עדשות המולטיפוקל יש מעיין מבנה תעלה עם שטחים פחות חדים בציידיה. בעדשות המתקדמות יותר התעלה תהיה רחבה ונוחה יותר והשטחים הפחות שימושיים מציידיה מצומצמים וכמעט לא יהיו מורגשים. ההבדל מתבטא בשדה הראיה שלנו. ניתן לומר שבעדשות היקרות יותר, שדה הראיה רחב ונוח יותר.

איכות הציפויים

עדשות המולטיפוקל מגיעות עם סט ציפויים שהשפעתו על איכות הראיה היא דרמטית: החל מציפויים נגד סנוור או קרינת UV , נגד שריטות, ציפויים דוחי מים, לכלוך ועוד. איכות הציפויים שונה מיצרן ליצרן מבחינת איכותו ועמידותו לאורך שנים. ככל שהעדשה יקרה יותר, כך איכות הציפויים גבוהה יותר. כמו כן מותג טוב יותר יעניק אחריות ארוכה יותר על הציפויים, כי איכותן ועמידותן גבוהה יותר.

חשוב מאוד לרכוש עדשות מולטיפוקל באופטיקה מקצועית ואמינה שעובדת עם היצרנים המובילים בעולם ויודעים לעשות התאמה ספציפית ומדויקת עבור כל לקוח ולקוח, וזה דורש מומחיות וניסיון רב.

אצלנו בקליניקה Adashot אנחנו עובדים עם מגוון רחב מאוד של היצרנים המובילים בעולם המולטיפוקל ומומחים בהתאמה אישית.

אחריות להסתגלות:

עדשות מולטיפוקל עולות אלפי שקלים, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה לכספכם. אצלנו ב Adashot אנחנו מעניקים ליווי ואחריות מלאה של חודש לאחר קבלת המשקפיים הכוללת הסתגלות מלאה, נוחות וקבלת חדות ראיה ותפקוד מושלמים עם המשקפיים – במידה ואלו לא הושגו יש החזר כספי מלא!!

אנו מזמינים אתכם לבצע אצלנו בקליניקה ברח’ דיזנגוף 332, ת”א בדיקת ראיה חינם
לשם תיאום בדיקת ראיה יש להתקשר 03-6055506

*בדיקת הראיה לעדשות מגע או למשקפיים הינה ללא עלות לאותו מוצר בלבד אותו הלקוח/ה רוכש בחנות Adashot במועד ביצוע בדיקת הראיה. בדיקת ראיה וקבלת מרשם ללא רכישת עדשות מגע או משקפיים הינה בעלות 150 ₪.

 

 

למאמרים נוספים

עגלת קניות

0