מומחים במולטיפוקל – עדשות מגע ומשקפיים

עדשת מולטיפוקל אופטלמית היא עדשה שיש לה 3 מוקדי ראייה. בהתאם היא מייצרת את הפתרון האופטי האידיאלי הן לראייה מקרוב, הן לראייה לרחוק והן לטווח הביניים. חשוב לדעת שפעולת העין כשהיא מתמקדת באובייקט קרוב, שונה באופן מהותי מהפעולה הנדרשת כדי לקלוט פריט שנמצא במרחק של 2 מטר ומעלה. בנוסף ישנו טווח ביניים – מרחק של מעל  40 ס”מ מהעין ופחות מ 2 מטר, שגם את כל מה שנמצא בו, נרצה כמובן לראות באופן מיטבי.

עוד כדאי לדעת שישנם 2 סוגים של לקויות ראייה נפוצות: קוצר ראייה, כלומר קושי להבחין באובייקטים מרוחקים יחסית, ורוחק ראייה (פרסביופיה) שבה דווקא מה שנמצא קרוב לעין נראה מטושטש. מי שסובל מפרסביופיה מתקשה לקרוא, להשתמש בסמארטפון ולבצע פעולות שמחייבות מיקוד משמעותי במיוחד, כמו למשל השחלה של חוט לתוך מחט, ועוד.

עבור מי שסובל גם מקוצר ראייה וגם מרוחק ראייה, ישנן שתי דרכים להשיג חדות ראיה:

  • להשתמש במספר זוגות משקפיים – אחד לקריאה, שני להתבוננות לרחוק (למשל בזמן נהיגה או הליכה) ובחלק מהמקרים גם זוג שלישי לטובת עבודה מול מחשב. לכל זוג משקפיים מרשם נפרד, ובאופן טבעי הצורך להסתובב עם 3 הזוגות באופן קבוע ולהחליף ביניהם כל זמן מייצר אי נוחות רבה.
  • מולטיפוקל – משקפיים אחד לכל טווחי הראיה.

 

הפרמטר העיקרי שקובע את איכות עדשות המולטיפוקל הוא טכניקת הליטוש שלהן ועליו מומלץ בחום לא להתפשר. טכניקות מיושנות עלולות להוביל לקושי ממשי להסתגל למשקפיים ובהתאם לא תוכלו למצות את התועלת שמספק סוג זה של עדשות. במקרים חמורים ייתכנו אף בעיות ראייה. טכנולוגיה מתקדמת ובפרט ליטוש אחורי, כלומר של אותו צד של העדשה שקרוב יותר לעין, אמנם מייקרת את העלות בכמה מאות שקלים, אולם מצד שני מבטיחה ראייה מיטבית לכל מרחק ובהתאם מקסימום איכות חיים.

בעדשות מגע מולטיפוקל אנחנו מתאימים עדשות מולטיפוקל יומיות, דו-שבועיות וחודשיות של כל היצרנים העולמיים המובילים בייצור עדשות מגע, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובהתאמה אישית לנתוני הראיה והצרכים של כל לקוח.

אצלנו בקליניקה Adashot אנחנו מתמחים בהתאמת משקפיים ועדשות מגע מולטיפוקל. אנחנו מחוייבים לאיכות עדשות הגבוהה ביותר ומתחייבים להסתגלות והגעה ל 100% חדות ראיה ותפקוד בכל טווח.

אז קחו את בריאות העיניים שלכם בידיים ובואו אלינו ואנחנו כבר נעשה את כל השאר.
כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו למספר 03-6055506 לתאם בדיקת ראייה חינם*

*בעת הזמנה בחנות של עדשות מגע או משקפיים הבדיקה הינה חינם לאותו מוצר בלבד.
קבלת המרשם ללא רכישה הינה בתשלום של 150 ₪.

מחכים לראותכם
צוות  Adashot

 

 

למאמרים נוספים

עגלת קניות

0