-
משלוח חינם*
-
מחירים אטרקטיביים
-
בדיקות ראייה חינם*
-
מוצרים מקוריים
-
אפשרות החלפה*
תקנון, מדיניות ופרטיות – אייקר עדשות

כללי:
- אתר adashot הינו חנות מקוונת המופעלת ע"י חב' אייקר עדשות בע"מ (ח.פ 514623230) הממוקמת ברחוב דיזנגוף 332, ת"א.
- האתר משמש לממכר עדשות מגע ומוצרי אופטיקה נלווים ואינו מהווה תחליף לרופא העיניים ו/או האופטומטריסט.
- מובהר ומוסכם בזאת כתנאי בסיס לרכישה באתר כי ברשות הרוכש עדשות מגע באתר קיים מרשם עדכני לעדשות מגע הנרכשות באתר וכי הוא התנסה בעבר עם עדשות מסוג זה.
- חלה חובה לבצע בדיקת עיניים באופן קבוע אצל רופא העיניים ו/או האופטומטריסט וכן לטפל בעיניים ובעדשות המגע בהתאם להנחיותיהם. בכל מקרה של רגישות, גירוי או אי- נוחות כלשהי, יש להסיר מיד את עדשות המגע ולהיוועץ עם רופא העיניים ו/או האופטומטריסט בטרם שימוש חוזר בעדשות מגע.
- האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
השימוש בעדשות מגע:
- עדשות מגע הינם מוצר רפואי ולכן יש להשתמש בהם בהתאם להוראות היצרן כפי שמופיעות בעלון הנמצא בתוך אריזת המוצר וכן בהתאם להנחיות הרופא העיניים ו/או האופטומטריסט שאצלו נבדקתם ואשר רשם לכם את המרשם לעדשות.
- אייקר עדשות בע"מ אינה אחראית לנזק שיגרם לצרכן או למוצר עקב שימוש לא נכון במוצר.
רכישה באתר:
- זכות הרכישה באתר הינה לכל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.
- רכישה באתר תעשה באמצעות כרטיס אשראי שהונפק בישראל ע" חברות האשראי בישראל בלבד.
- מערכת האתר שולחת לאחר הרכישה הודעה תזכורת במייל אוטומטי מספר ימים לפני מועד תום תקופת השימוש במוצר.
- אין ברצוננו להפריע ללקוחות האתר אלא ליידע אותם לגבי חדשות ומבצעים, לכן אם ברצונך להסיר פרטייך מרשימת התפוצה/קבלת דיוור/פרסומם יש להסיר את הסימון V בשלב הפרטים האישיים בעמוד הרכישה, ניתן גם לבטל קבלת פרסום ע"י הקלקה על "הסר" במייל הפרסום עצמו.
- תנאי מוקדם לביצוע פעולת הרכישה באתר, הוא קבלת אישור של חברת האשראי לעסקה.
- adashot תהיה רשאית להתנות את אספקת המוצר לרוכש בחתימה של בעל כרטיס האשראי לאחר זיהויו באמצעות תעודה מזהה על שובר כרטיס האשראי במעמד אספקת המוצר, או לחילופין במקרה של עסקה במסמך חסר לבקש מבעל הכרטיס צילום תעודת זהות כתנאי לאספקת הסחורה.
- למוצרים שאינם עדשות מגע, משלוח חינם הינו מותנה ברכישה של 99 ש"ח מינימום.
- בעת ביצוע הזמנה באתר (טלפונית או בהזמנה ישירה), ולאחר קבלת אישור רכישה במייל, חובה על הלקוח/ה לוודא כי נתוני ההזמנה מדוייקים ובמלואם (נתוני עדשה, כתובת וכו'). במידה וקיימת אי-התאמה יש להודיע על כך באופן מיידי לנציג החברה במייל ו/או בטלפון 03-6055506.
- למען הסר ספק, היה והמזמין הזמין באתר, אך טעה בדגם ו/או בנתוני המוצר שהוזמן וכתוצאה מכך נדרשת החלפת המוצר, תהיה רשאית החברה לדרוש דמי טיפול עבור החלפת המוצר שבהזמנה ועלות המשלוח תחול על חשבון המזמין.
- החלפות מוצרים שהוזמנו תתאפשר רק במידה ולא נעשה במוצר כל שימוש לרבות פתיחת האריזה, או כל סימון/רישום ע"ג האריזה או כל פגם במארז החיצוני.
- הזמנה באתר תלווה בשליחת תזכורת הודעה במייל אוטומטית כשבועיים לפני מועד תום השימוש המשוער בעדשות המגע של המזמין/נה.
המוצרים המוצעים באתר:
- המוצרים המוצעים לרכישה באתר הינם מוצרים מקוריים בלבד.
- תנאי מוקדם לביצוע רכישה באתר הוא כי המוצר מצוי במלאי החברה.
- היה והמוצר אינו מצוי במלאי החברה,על אף הופעתו באתר, החברה לא תהיה מחויבת במכירתו ו/או אספקתו ולמזמין לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה.
- בכל מקרה של חוסר במלאי או הזמנת חו"ל יעודכן הרוכש בכך ע"י נציג החברה.
עדשות צבעוניות/סולוטיקה:
- עדשות המגע מתוצרת היצרן סולוטיקה (Solotica) מיובאות לישראל ובעלות אישור משרד הבריאות.
- לאחר ההזמנה והתשלום העדשות ישלחו ישירות למזמינ/ה – זמן האספקה הינו בממוצע כ-10 ימי עסקים.
- ההדמיות באתר הינן להמחשה בלבד, תוצאת הגוון משתנה בין מרכיב/ה למרכיב/ה.
- מחירי עדשות סולוטיקה (Solotica) המוצגים באתר כוללים מע"מ ודמי המשלוח ללקוח.
- במידה והמוצר אינו במלאי והזמנת עדשות סולוטיקה עם מספר, זמן האספקה עלול להיות עד 2 חודשים.
- לא ניתן לבטל הזמנות של עדשות סולטיקה עם מספר אשר מיוצרות באופן מיוחד עבור המזמינ/ה.
- בכל מקרה של איחור או אובדן המשלוח, לא ינתן זיכוי עד לסיום הבירור מול דואר ישראל.
- עקב עיכובים בדואר ישראל ובמכס, לא יינתן זיכוי להזמנות אשר מעוכבו במכס ו/או שהגיעו באיחור עקב התנהלות דואר ישראל.
- אין החברה אחראית לתוצאה המתקבלת (גוון/נראות הצבע) בפועל.
- העדשות מיועדות למי שהרכיב/ה אותן בעבר ומכיר/ה את הגוון המתאים לה/לו, קיים הבדל בגוונים בין
העדשות החודשיות והשנתיות של חברת סולוטיקה, החברה אינה אחראית לאי התאמה ו/או שוני בתוצאה המתקבלת בפועל. - עדשות צבעוניות הינן מוצר רפואי וחובה לבצע התאמה ע"י אופטומטריסט/ית לפני הרכבתן.
- כל הרכבת העדשות שאינה עפ"י המלצה והתאמה של בעל מקצוע/אופטומטריסט/ית הינה על אחריות המרכיב/ה בלבד.
- ניתן לבצע בתיאום מראש בדיקת ראייה מקצועית והתאמה בחינם (לאלו הרוכשים אצלנו בחברה).
הצילומים המופיעים באתר:
- הצילומים באתר הינם להמחשה בלבד.
- תנאי מוקדם לביצוע רכישה באתר הוא כי המוצר מצוי במלאי החברה.
- לעיתים יתכנו טעויות ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.
- שינוי באריזת המוצר (כגון צבע, גודל וכו') לא מהווה פער מהותי ככל שהמוצר הוא אותו מוצר.
המחירים באתר:
- המחירים באתר כוללים מע"מ עפ"י הדין וכן משלוח חינם בדואר רשום או בשליחות בהתאם לסכום הרכישה.
- מעת לעת יבוצעו עדכוני מחיר באתר ע"מ לעמוד בתחרות ולספק לצרכן את המחיר הנמוך ביותר.
- היה ונפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתום-לב בהקלדה של מחיר למוצר מסיום, לא יחייב הדבר את החברה לספקו במחיר שהופיע בשוגג, ותתאפשר ביטול העסקהותאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
מועדי אספקה:
- אנו מתחייבים לספק את הסחורה תוך 7 ימי עסקים. (הזמנות חו"ל עד 28 ימי עסקים או כפי שיצויין ע"י נציג החברה).
- החברה אינה אחראית לאיחורים באספקת המוצר הנובעים מסיבות שאינן בשליטתה.
- רכישות בסכום נמוך מ 99 ₪ ניתן לאסוף חינם בחנות עדשות (דיזנגוף 332 תל אביב) או להוסיף 19 ₪ לאספקה באמצעות דואר רשום/שליח עד הבית
- במידה ואספקת המוצר אינה אפשרית, רשאית החברה לבטל את המכירה ולהשיב ללקוח את כספו.
- במקרים בהם ואספקת המוצר הינה חלקית עקב חוסר במלאי היבואן, תזמין החברה את יתרת ההזמנה מהיבואן, במקרים אלו ניתנת האפשרות למזמינ/ה לפצל את קבלת ההזמנה בתנאים הבאים:
כאשר אופן האספקה בהזמנה הינו ב "דואר רשום" ניתן יהיה לקבל את חלקה הראשון והשני ב"דואר רשום" חינם או בתוספת תשלום של 19 ש"ח עבור שליחות נוספת ליתרת המוצרים.
כאשר אופן המשלוח בהזמנה הינו "בדואר שליחים" ניתן יהיה לקבל את חלקה הראשון ב"דואר שליחים" ואת יתרת ההזמנה ב"דואר רשום" חינם או בתוספת תשלום של 19 ש"ח עבור השליחות השנייה.
*בכל מקרה של איחור באספקה ע"י חברת השליחים או חלילה וחס אובדן המשלוח, החברה תפעל ככל הניתן להוצאת משלוח חדש ואספקה מהר ככל האפשר.
- ניתן לאסוף לאסוף באופן עצמאי הזמנות שבוצעו באתר באופן אספקה "איסוף עצמי" (לאחר קבלת הודעת ווטסאפ), בימים: א'-ה' בין השעות 18:00 – 09:00, בימי ו' בין השעות 09:00-13:30
כתובתנו: דיזנגוף 332, ת"א.
החלפה/ החזרת מוצרים:
- המוצר נרכש באתר Adashot
- החלפת מוצר תתאפשר כאשר המוצר ואריזתו שלמה ומקורית, לא נפתחו ולא נעשה בהם שימוש. האריזה הינה מקורית וללא כל פגם ואין על גביה כל סימון או כיתוב.
- לא תתאפשר החלפה/החזרה לפרמטרים שהוזמנו מחו"ל במיוחד עבור הלקוח.
- כאמור לעיל, מתוך הנחת יסוד שברשותכם מרשם עדכני לעדשות והינכם מנוסים בהרכבת עדשות מגע מהסוג שנרכש, לא יתקבלו חזרה מוצרים עקב אי התאמה או אי שביעות רצון כלשהי.
- החלפת מוצרים תתבצע עד שנה מיום רכישתם.
- המוצר צריך להיות עם תוקף של מינימום 13 חודשים ממועד ההחלפה.
- זיכוי לעדשות שנרכשו במבצע קנה קבל יזוכו על פי מחיר האריזה הבודדת בלבד, האריזה שהתקבלה חינם במסגרת מבצע קנה קבל הלקוח/ה לא תזוכה מאחר והחברה מחזירה את ההטבה שניתנה ליצרן/היבואן.
תשלומים באתר
- ניתן לחלק את התשלום בעסקאות באתר עד 12 תשלומים ללא ריבית.
- תנאי החלוקה לתשלומים: כל תשלום חודשי חייב להיות לפחות בסכום של 100 ש"ח.
- אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את תנאי התשלומים בכל עת.
ביטול עסקה:
ביטול עסקה יתבצע בהתאם לנדרש בחוק עד 14 יום מיום ביצוע ההזמנה או מסמך גילוי לפי המאוחר מבניהם
בצרוף חשבונית ובתנאי שהמוצר תקין, שלם ובאריזתו המקורית, וזאת בהתאם לתנאים הבאים:
- המוצר ואריזתו שלמים, לא נפתחו ו'או נעשה בו שימוש.
- ביטול עסקה ניתן לבצע באחת מן הדרכים הבאות: בטלפון 03-6055506, במייל info@adashot.co.il,
או בדואר רשום לכתובת: אייקר עדשות בע"מ דיזנגוף 332 תל אביב,
או בחנות החברה בכתובת דיזנגוף 332, ת"א או דרך הקישור הייעודי בדף הראשי באתר.
בהודעת ביטול יש לציין את השם המלא, ת.ז ומספר ההזמנה. - הסכום ששולם יוחזר באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששמש ברכישה ובאותו אופן (תשלומים)
- הסכום שיוחזר יהיה מחיר המוצר בניכוי 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך כולל דמי משלוח ועמלת סליקה.
- האחריות והתשלום בגין החזרת המוצר בשלמותו לחברה תחול על הלקוח.
יחד עם זאת ובהתאם לשיקול דעתה של החברה בלבד, במקרה של שינוי הפרמטרים של הראיה ובמסגרת
תקופת השימוש המיועדת לכמות שנרכשה, תתאפשר החלפת אריזות שלמות ותקינות לאותו מוצר עם
פרמטרים שונים או למוצר אחר.
תקנון מועדון לקוחות – אתר Adashot:
כללי
תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של אתר עדשות (להלן: "המועדון")
חבר מועדון – כל אדם פרטי אשר מילא טופס הצטרפות ו/או נרשם לאתר בתור לקוח/חבר מועדון, עמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה, והצטרפותו למועדון אושרה על ידי אתר עדשות
אתר האינטרנט – החנות המקוונת של עדשות תחת שם האתר adashot.co.il
מעמד (דרגה) – הדרגות השונות של חברי המועדון כפי שיוגדרו בהמשך
הצטרפות וחברות במועדון
תהליך ההצטרפות:
כל לקוח שנרשם לאתר עדשות זכאי להצטרף אוטומטית כחבר מועדון. החברות במועדון הינה תקפה ממועד ההצטרפות וללא הגבלת זמן, אלא אם יוחלט אחרת על ידי אתר עדשות, או עד להודעת חבר המועדון על רצונו לסיים את חברותו, וזאת בתנאי שהשלים את תהליך הפסקת החברות בהתאם להוראות התקנון.
שמירת מידע:
המידע הנמסר לאתר עדשות ישמר במאגרי המידע של האתר, בכפוף למדיניות הפרטיות של המותג ולדיני הגנת הפרטיות החלים, לרבות תקנות ה-GDPR ודינים מקומיים רלוונטיים. המידע ישמש לצורכי ניהול ותפעול מועדון הלקוחות, ביצוע פעולות שיווק, ושיפור השירותים המוצעים ללקוחות.
עדכון פרטים:
האחריות על מילוי הפרטים הנכונים ועידכונם מוטלת על חבר המועדון בלבד. אתר עדשות לא יישא באחריות על טעויות במידע שהוזן או על אי-קבלת הטבות עקב שגיאות בפרטי הלקוח.
זכות לסירוב הצטרפות למועדון:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לסרב לצרף לקוח כחבר מועדון במקרה של אי-עמידה בתנאי התקנון או חשש לפעילות בלתי הולמת, כגון מתן פרטים שגויים, שימוש מסחרי בהטבות המועדון, או הפרה של מדיניות השימוש באתר. החלטות בנושא יתקבלו בהתאם לקריטריונים מוגדרים ובתום לב, תוך שמירה על עקרונות השוויון. האתר אינו מחוייב לנמק את החלטתו, אך יאפשר ללקוחות שנדחו להגיש פנייה לבחינה מחדש באמצעות דוא"ל לשירות הלקוחות.
הצטרפות למעמד SILVER:
עם ההצטרפות למועדון, חבר המועדון יזכה למעמד SILVER ללא תלות בסכום הרכישה באתר או ברכישות קודמות.
צבירה ומימוש נקודות
- צבירת נקודות:
חברי המועדון צוברים נקודות עבור כל רכישה שהם מבצעים באתר בהתאם למעמד (דרגה) שלהם במועדון. - שווי הנקודות:
כל 10 נקודות שוות ערך ל- 1 ₪, אשר אותן ניתן לממש רק ברכישה באתר.
לדוגמה: רכישה ב-500 ₪ באתר תזכה את חבר המועדון ב- 50 נקודות בדרגת סילבר, ב- 75 נקודות בדרגת גולד, וב- 100 נקודות בדרגת פלטינום, אותן ניתן לממש ברכישה עתידית בהנחה של 5-10 ₪. - מימוש הנקודות:
ניתן לממש עד 400 נקודות ברכישה אחת, המהוות הנחה מקסימלית של 40 ₪, והן תקפות למימוש על כלל המוצרים באתר. יתרת הנקודות שלא מומשה תשמר בחשבון הלקוח לשימוש ברכישות עתידיות. - צבירת נקודות לאחר אישור העסקה:
הנקודות נצברות ומתווספות לחשבון הלקוח רק לאחר אישור העסקה ושליחת החבילה בפועל. במידה והעסקה בוטלה, הנקודות בגין עסקה זו יגרעו מחשבון הלקוח. - שינויים בצבירה ומימוש:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לשנות את שיטת חישוב הנקודות, להפסיק את השימוש בנקודות או לשנות את אופן מימושן, בהתראה של 30 יום מראש לחברי המועדון. שינוי זה יחול על הנקודות שנצברו לאחר כניסת השינוי לתוקף. - נקודות אישיות:
הנקודות הן אישיות לחבר המועדון, אינן ניתנות להעברה, אינן ניתנות להמרה למזומן, ואינן ניתנות למימוש בכפוף לשימוש בכרטיסי מתנה, או שוברי תשלום.
מעמד והטבות
מעמד SILVER:
חברי מועדון שהצטרפו לאתר עדשות יקבלו אוטומטית מעמד SILVER ויהנו מההטבות הבאות:
- צבירה של נקודה אחת עבור כל 10 ₪ של רכישה.
- 30 נקודות בונוס עבור כתיבת חוות דעת בגוגל לאחר רכישה.
- 30 נקודות בונוס עבור הוספת תמונה/וידאו לחוות דעת בגוגל/וואצאפ.
- ניתן לבצע המרת נקודות לקוד קופון הנחה החל מ 150 נקודות ומעלה.
- ניתן לממש עד 400 נקודות ברכישה אחת, המהוות הנחה של עד 40 ₪
- כל רכישה מעל 2,000 ש"ח מזכה בבונוס נוסף של 50 נקודות נוספות.
מעמד GOLD:
חברי מועדון שביצעו רכישות מצטברות בסך של 5,000 ₪ יועברו אוטומטית למעמד GOLD ויהנו מההטבות הבאות:
- צבירה מוגדלת של 1.5 נקודות עבור כל 10 ₪ של רכישה.
- 50 נקודות בונוס במתנה על שדרוג למעמד GOLD.
- 40 נקודות בונוס עבור כתיבת חוות דעת בגוגל לאחר רכישה.
- 40 נקודות בונוס עבור הוספת תמונה/וידאו לחוות דעת בגוגל/וואצאפ.
- ניתן לבצע המרת נקודות לקוד קופון הנחה החל מ 150 נקודות ומעלה.
- ניתן לממש עד 400 נקודות ברכישה אחת, המהוות הנחה של עד 40 ₪
- כל רכישה מעל 2,000 ש"ח מזכה בבונוס נוסף של 50 נקודות נוספות.
מעמד PLATINUM:
חברי מועדון שביצעו רכישות מצטברות בסך של 10,000 ₪ יועברו אוטומטית למעמד PLATINUM ויהנו מההטבות הבאות:
- צבירה מוגדלת של 2 נקודות עבור כל 10 ₪ של רכישה.
- 150 נקודות בונוס במתנה על שדרוג למעמד PLATINUM.
- 50 נקודות בונוס עבור כתיבת חוות דעת בגוגל לאחר רכישה.
- 50 נקודות בונוס עבור הוספת תמונה/וידאו לחוות דעת בגוגל/וואצאפ.
- ניתן לבצע המרת נקודות לקוד קופון הנחה החל מ 150 נקודות ומעלה.
- ניתן לממש עד 400 נקודות ברכישה אחת, המהוות הנחה של עד 40 ₪
- כל רכישה מעל 2,000 ש"ח מזכה בבונוס נוסף של 50 נקודות נוספות.
שדרוג מעמד:
שדרוג מעמד מתבצע באופן אוטומטי כאשר חבר המועדון עומד בתנאי המעמד החדש. הזכאות להטבות המעמד החדש תיכנס לתוקף בתוך 21 ימים מאישור השדרוג.
איפוס נקודות:
חבר מועדון שלא יהיה פעיל באתר (כלומר, לא ביצע רכישה) במשך 24 חודשים רצופים יאבד את כל הנקודות שצבר במהלך תקופה זו. הנקודות שלא מומשו יאופסו באופן אוטומטי ולא ניתן יהיה לשחזרן או לממשן לאחר מכן. מומלץ לחברי המועדון לעקוב באופן עצמאי אחר תוקף הנקודות וסטטוס החשבון דרך האתר.
תקופת תוקף ההטבות וצבירת נקודות
- תקופת תוקף ההטבות:
כל ההטבות הניתנות במסגרת חברות במועדון הלקוחות של אתר עדשות תקפות למשך 24 חודשים מיום ההצטרפות למועדון. במהלך תקופה זו, חברי המועדון יהיו זכאים למימוש ההטבות בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון. - תחילת צבירת נקודות:
צבירת הנקודות תחל ממועד ביצוע הרכישה הראשונה באתר, צבירת הנקודות תחל לאחר הרישום כלקוח / כחבר מועדון באתר. - שדרוג מעמד במועדון:
חברי מועדון זכאים לשדרוג מעמדם כאשר הם עומדים בתנאים הנדרשים למעמד הגבוה יותר. השדרוג מתבצע באופן אוטומטי, וההטבות החדשות יכנסו לתוקף בתוך 21 ימים ממועד אישור השדרוג על ידי אתר עדשות. במידה וחבר מועדון עומד בתנאים אך לא חווה עדכון סטטוס, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות דרך האתר לבירור המקרה ולקבלת עדכון, בהתאם לנוהלי המועדון. מנגנון זה מבטיח חוויית לקוח מיטבית ושדרוג יעיל ונגיש. - אי-פעילות ואיפוס נקודות:
חבר מועדון שלא יהיה פעיל באתר במשך 24 חודשים רצופים מיום הפעילות האחרון שלו (כלומר, לא ביצע אף הזמנה באתר במהלך שנתיים רצופות), כל הנקודות שצבר יבוטלו, והחבר ייאבד את זכאותו לממשן. חוסר פעילות מוגדר כהיעדר רכישות באתר במהלך התקופה המוגדרת. לא תהיה אפשרות לשחזר את הנקודות או לממשן לאחר מכן. מומלץ לחברי המועדון לעקוב אחר סטטוס החשבון ותוקף הנקודות דרך האתר.
חבר מועדון פעיל:
במסגרת תקנון אתר עדשות, "חבר מועדון פעיל" הוא חבר מועדון המבצע אחת או יותר מהפעולות הבאות:
- ביצוע רכישה באתר אונליין / טלפונית.
על מנת לשמור על המעמד הנוכחי, על חבר המועדון לבצע רכישות מצטברות בסכום הנדרש לכל מעמד במהלך 24 חודשים. אם חבר המועדון לא יעמוד בסך הרכישות המינימלי הנדרש עבור המעמד בו הוא נמצא, הוא יועבר למעמד הקודם בהתאם לתנאי התקנון.
תוכנית הנאמנות:
אתר עדשות מציע לחברי מועדון קיימים לצרף חברים חדשים למועדון ולהנות מהטבה בתמורה. לקוח חדש (שלא רכש באתר בעבר ולא היה רשום קודם לכן) אשר הצטרף באמצעות חבר מועדון קיים, יהיה זכאי לקבל קופון בשווי 15 ש"ח למימוש ברכישה באתר של מוצרים בשווי מעל 500 ש"ח (כולל כפל הנחות, ללא כפל מבצעים). לקבלת הקופון, על הלקוח החדש ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של האתר, ולאחר אימות פרטי ההצטרפות יונפק הקופון.
חבר המועדון הקיים שצירף את החבר החדש יהיה זכאי ל-150 נקודות (שוות ערך ל-15 ש"ח), שיופקדו לחשבונו בתוך 14 ימים לאחר שהחבר החדש יבצע רכישה ראשונה באתר. הצטרפות לתוכנית הנאמנות מוגבלת לצירוף של עד 4 חברים חדשים בכל חודש קלנדרי, וזאת על מנת לשמור על הוגנות ושקיפות במערכת.
אחריות צירוף חברים:
במסגרת תוכנית הנאמנות, חבר מועדון השולח פרטי התקשרות של חבר חדש מתחייב כי קיבל את הסכמתו המפורשת של הנמען לקבל הודעות מאתר עדשות ולשיתוף פרטיו האישיים עם האתר.
אתר עדשות מחויב לפעול בהתאם לתקנות הגנת הפרטיות המחייבות, לרבות תקנות ה-GDPR ודינים מקומיים רלוונטיים, ולהבטיח שימוש אחראי ובטוח במידע הנמסר, תוך שמירה על סודיות ופרטיות המשתמשים.
במקרה של תלונה מצד הנמען, האתר ישתף פעולה באופן מלא לבירור המקרה ולשמירה על זכויות הלקוחות, אולם האחריות וההשלכות בגין מסירת המידע ללא אישור תוטלנה על חבר המועדון שמסר את הפרטים.
הפסקת חברות במועדון
- סיום פעילות המועדון או הפסקת חלוקת נקודות:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לסיים את פעילות מועדון הלקוחות, כולו או חלקו, או להפסיק את חלוקת הנקודות במסגרת המועדון, בהודעה מוקדמת של 30 ימים שתפורסם באתר באופן ברור באזור ייעודי לכך.במקרה כזה, יינתן לחברי המועדון פרק זמן של שישה חודשים ממועד ההכרזה על סיום הפעילות לממש את הנקודות שצברו, בהתאם לתנאי התקנון. לאחר תום התקופה המוגדרת, נקודות שלא מומשו יאבדו מערכן ולא ניתן יהיה לממשן, מבלי שהאתר יחויב בהחזר כלשהו או במתן פיצוי נוסף. - ביטול חברות בשל הפרת תנאים:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לבטל את חברותו של כל חבר מועדון במקרה של הפרת תנאי התקנון, הפרת תנאי השימוש באתר, הפרת מדיניות הפרטיות, או כל עבירה על החוק, וזאת לפי שיקול דעתו הבלעדי. במקרה כזה, כל הנקודות שצבר חבר המועדון עשויות להימחק מבלי שהאתר יישא באחריות או יידרש להחזירן. - ביטול חברות ביוזמת החבר:
חבר מועדון המעוניין לבטל את חברותו במועדון יוכל לעשות זאת על ידי פנייה לשירות הלקוחות של אתר עדשות בדוא"ל: info@adashot.co.il.
נושא ההודעה יכלול את הכותרת "בקשה להפסקת חברות במועדון", ובגוף המייל יצוינו פרטי ההרשמה של החבר בצורה ברורה (שם מלא, טלפון ודוא"ל).ביטול החברות ייכנס לתוקף בתוך 30 ימים ממועד קבלת ההודעה על ידי האתר, בתנאי שההודעה נשלחה בהתאם להנחיות המפורטות בתקנון זה. אם ההודעה לא תעמוד בדרישות הסעיף, היא לא תחייב את אתר עדשות ולא תתבצע הפסקת חברות בפועל עד להסדרת המידע הנדרש. לקוח אשר ביקש להסיר אותו מרישום באתר, אוטומטית יוסר גם מחברות במועדון. - תוצאות הביטול:
לאחר ביטול החברות במועדון או מרישום באתר, בין אם ביוזמת האתר ובין אם ביוזמת החבר, כל הנקודות שצבר החבר שלא מומשו יבוטלו, ולא יהיה ניתן להחזיר אותן או להמיר אותן למזומן או כל הטבה אחרת.
שונות
- שינויים ועדכונים בתקנון:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לעדכן, לשנות, או לבטל חלקים מהתקנון, כולו או חלקו, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא התחייבות למתן הודעה אישית. כל עדכון, שינוי או ביטול של התקנון יפורסם באתר האינטרנט של החברה באזור ייעודי לכך, והנוסח המחייב של התקנון יהיה זה שיתפרסם באתר במועד העדכני ביותר.שינויים מהותיים בתנאי התקנון, כגון עדכונים הנוגעים לתוקף הנקודות, אופן צבירתן או מימושן, יחולו על נקודות שייצברו לאחר מועד כניסת השינוי לתוקף בלבד. נקודות שנצברו לפני השינוי ימשיכו להיות תקפות בהתאם לתנאי התקנון שהיו בתוקף בעת צבירתן, וזאת כדי לשמור על זכויות חברי המועדון ולהבטיח שקיפות והוגנות.כל שינוי או עדכון ייכנסו לתוקף באופן מיידי עם פרסומם באתר. לא תישלח הודעה אישית לחברי המועדון באמצעי תקשורת כגון דוא"ל, טלפון או כל אמצעי אחר. חברי המועדון מתבקשים לעקוב אחר פרסומים ועדכונים המופיעים באתר, שכן האחריות להתעדכן בתנאי התקנון המעודכנים חלה עליהם בלבד. - רישומים פנימיים:
הרישומים הפנימיים של אתר עדשות בנוגע לתקנון זה יהוו ראיה חותכת לנכונות האמור בהם, ויחייבו את חברי המועדון לכל דבר ועניין. - ביטול עסקה ונקודות:
חבר מועדון שביצע רכישה המזכה אותו בנקודות, ולאחר מכן ביטל את העסקה, הנקודות שנצברו בגין הרכישה יבוטלו אף הן. במידה שבין מועד ביצוע הרכישה לבין ביטול העסקה, חבר המועדון מימש את הנקודות, אזי עם ביטול העסקה יחויב חבר המועדון בסכום כספי השווה לכמות הנקודות שמומשו ואשר בוטלו. אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לקזז את הסכום הנדרש מעסקאות אחרות של חבר המועדון, או לחייב את הלקוח בהתאם לכך. - תוקף החברות:
החברות במועדון תקפה לשימוש באתר האינטרנט בלבד, ובכפוף להתחברות לחשבון המשתמש של חבר המועדון. לא ניתן לממש את ההטבות שמעניקה החברות במועדון בחנויות פיזיות אחרות המוכרות את מוצרי עדשות. - הטבות ומבצעים נוספים:
אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות להעניק הטבות נוספות ו/או שונות לחלק מחברי המועדון לפי שיקול דעתו, וכן להציע מבצעים והטבות ייחודיות לחבר מועדון אחד או יותר, ללא התחייבות להחילן על כלל חברי המועדון. הטבות אלו יינתנו בהתאם לשיקולים שיווקיים של האתר, כגון היסטוריית רכישות, מעמד במועדון ומעורבות בפעילויות האתר, תוך שמירה על עקרון שוויון הזדמנויות לכלל חברי המועדון. - שימוש אישי בלבד:
ההצטרפות למועדון וההטבות המוענקות במסגרתו מיועדות לשימוש אישי ופרטי בלבד. חל איסור להשתמש בהטבות המועדון לצרכים מסחריים, שיווקיים, או לכל מטרה שאינה פרטית.שימוש מסחרי בהטבות או כל הפרה אחרת של סעיף זה תיחשב כהפרה של תנאי התקנון ועשוייה להוביל לביטול חברות במועדון ולמחיקת כל הנקודות שצבר החבר, ללא החזר כספי או פיצוי נוסף. אתר עדשות שומר לעצמו את הזכות לנקוט צעדים נוספים בהתאם לצורך, לרבות הגבלת גישה למועדון בעתיד. - הוראות סותרות:
במקרה של סתירה או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים של האתר, בין אם במדיה חברתית, דואר אלקטרוני או כל אמצעי אחר, הוראות תקנון זה יגברו ויהוו את ההוראה המחייבת לכל עניין ודבר. - . זמינות המערכת:
אתר עדשות עושה את מירב המאמצים להבטיח את זמינות המערכת ותפקודה התקין, וכן לנהל את צבירת הנקודות ומימושן בצורה מדויקת ושקופה. עם זאת, האתר אינו אחראי למקרים של אי-זמינות מערכת, שיבושים טכניים, או טעויות בלתי מכוונות בניהול הנקודות, ככל שאלה אינם נובעים מהתנהלות רשלנית או זדונית של האתר.במקרים של טעויות בלתי מכוונות בצבירת הנקודות או במימושן, האתר ישקול לתקן את הטעות בהתאם לנסיבות, אך לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף שיגרם לחבר המועדון כתוצאה מכך. חברי המועדון מתבקשים לדווח על כל בעיה או שיבוש לשירות הלקוחות של האתר, והאתר יפעל לטיפול מהיר ויעיל בתלונה.
מדיניות פרטיות:
הקדמה
הפרטיות של המבקרים באתר שלנו חשובה לנו מאוד, ואנחנו מחויבים לשמירה עליה. המדיניות הזו מסבירה מה נעשה עם הפרטים האישיים שלכם. ההסכמה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.
האתר מאובטח ברמה גבוהה, ולכן הוא עומד בדרישות האבטחה המחמירות של חברות כרטיסי האשראי ושרתי האתר עושים שימוש בפרוטוקול SSL. לשיפור אבטחת המידע adashot מאבטחת את פרטי האשראי עפ"י דרישת התקן החדש PCI של חברות האשראי וזאת בנוסף לפרוטוקול ה SSL. החיוב בפועל מתבצע לאחר הצפנה ועירבול פרטי האשראי ע"י CreditGuard ופרטים אלו אינם נשמרים במערכת האתר.
כל המבצע פעולה באתר מצהיר בזאת כי הוא מודע לתקנון ומסכים לתנאיו, וכי לא תהא לו ו\או למי מטעמו. כל טענה ו\או תביעה, במישרין ו\או בעקיפין, כנגד בעלי האתר ו\או מפעיליו ו\או מי מטעמם. השימוש באתר מותנה בקבלת התנאים שלעיל, ועצם הרכישה מהווה אישור והסכמה מלאה לתקנון האתר. כל סיכסוך משפטי יידון באחת מערי המחוז ת"א, מרכז, נצרת, ירושלים, באר שבע או חיפה.
איסוף פרטים אישיים
ייתכן שהסוגים הבאים של פרטים אישיים ייאספו, יאוחסנו, ויעשה בהם שימוש:
מידע על המחשב שלכם, כולל כתובת ה-IP שלכם, מיקומכם הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה; מידע על הביקורים והשימוש שלכם באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלכם באתר; מידע, כמו למשל כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים בזמן ההרשמה לאתר שלנו; מידע שאתם מזינים בזמן יצירת פרופיל באתר שלנו—לדוגמה, השם שלכם, תמונות פרופיל, מגדר, יום הולדת, מצב מערכות יחסים, תחומי עניין ותחביבים, פרטי השכלה, ופרטי תעסוקה; מידע, כמו למשל השם וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים על מנת ליצור מנוי להודעות הדואר האלקטרוני ו/או הניוזלטר שלנו;
המידע שאתם מזינים בזמן השימוש בשירותים באתר שלנו; מידע שנוצר בזמן השימוש באתר שלנו, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתם משתמשים בו;
מידע שקשור לכל דבר שאתם רוכשים, שירותים בהם אתם משתמשים, או העברות שאתם מבצעים באתר שלנו, הכולל את השם שלכם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני, ופרטי כרטיס האשראי שלכם; מידע שאתם מפרסמים באתר שלנו בכוונה לפרסמו באינטרנט, שכולל את שם המשתמש שלכם, תמונות הפרופיל, ותוכן התגובות שלכם; מידע שנכלל במסרים שאתם שולחים לנו בדואר האלקטרוני או באמצעות האתר שלנו, כולל תוכן המסר והמטא-דאתה שלו;
כל סוג אחר של פרטים אישיים שאתם שולחים אלינו. לפני שתחשפו בפנינו את הפרטים האישיים של אדם אחר, עליכם לבקש את הסכמת האדם הזה גם עבור השיתוף וגם עבור העיבוד של אותם הפרטים האישיים לפי מדיניות זו
שימוש בפרטים האישיים שלכם
בפרטים אישיים שנמסרו לנו דרך האתר שלנו ייעשה שימוש למטרות שצוינו במדיניות זו, או בעמודים הרלוונטיים שבאתר. ייתכן שנשתמש בפרטים האישיים שלכם למטרות הבאות:
ניהול האתר והעסק שלנו; התאמה האישית של האתר עבורכם; לאפשר לכם להשתמש בשירותים הזמינים באתר שלנו; שליחה של סחורות שרכשתם דרך האתר; אספקה של שירותים שרכשתם דרך האתר; שליחה של הצהרות, חשבונות עסקה, ותזכורות תשלום אליכם, ואיסוף תשלומים מכם.
לשלוח לכם הודעות מסחריות שאינן שיווקיות; לשלוח לכם התראות בדואר אלקטרוני שביקשתם באופן ספציפי; שליחה של הניוזלטר שלנו אליכם בדואר אלקטרוני, אם ביקשתם זאת (אתם יכולים להודיע לנו בכל עת שכבר אין לכם צורך בניוזלטר);
שליחה של מסרים שיווקיים שקשורים לעסק שלנו והעסקים של חברות צד ג’ שנבחרו בקפידה שלדעתנו עשויות לעניין אתכם, בדואר או, במקרים שבהם הסכמתם לכך ספציפית, בדואר האלקטרוני, או באמצעות טכנולוגיות דומות (אתם יכולים ליידע אותנו בכל עת אם אתם כבר לא מעוניינים במסרים שיווקיים); אספקה של מידע סטטיסטי בנוגע למשתמשים שלנו לצד ג’ (אבל צד ג’ זה לא יוכל לזהות אף משתמש בודד לפי המידע);
טיפול בבירורים ותלונות שהוגשו על ידכם או נוגעות אליכם וקשורות לאתר שלנו; לשמור על האתר שלנו מאובטח ולמנוע הונאה; אימות של היענות לתנאי השירות המכתיבים את אופן השימוש באתר (כולל ניטור של הודעות פרטיות שנשלחו דרך שירות ההודעות הפרטיות של האתר שלנו); ושימושים אחרים.
אם תמסרו לנו מידע אישי לפרסום באתר שלנו, אנחנו נפרסם את המידע ונשתמש בו בדרכים אחרות בהתאם לרישיון שתספקו לנו.
ניתן להשתמש בהגדרות הפרטיות שלכם כדי להגביל את הפרסום של המידע שלכם באתר שלנו, וניתן לשנות אותן בעזרת בקרות הפרטיות שבאתר. אנחנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם ללא הסכמתכם לכל צד ג’ שהוא, לצורך השיווק הישיר שלו, או של כל צד ג’ אחר.
חשיפת פרטים אישיים
אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל אחד מהעובדים, המנהלים, המבטחים, היועצים המקצועיים, הסוכנים, הספקים, או קבלני המשנה שלנו, במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.
אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל חברה בקבוצת החברות שלנו (זה אומר כל חברות הבת שלנו, חברת הגג שלנו, וכל חברות הבת שלה) במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו. אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם:
לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק; בהקשר של כל הליך משפטי קיים או עתידי; על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי); לרוכש (או הרוכש הפוטנציאלי) של כל עסק או רכוש שאנחנו רוכשים (או שוקלים לרכוש);
ולכל אדם שאנחנו מאמינים במידה סבירה שעשוי לפנות לבית דין או לכל רשות מוסמכת לצורך מסירה של הפרטים האישיים בהם סביר לדעתנו שאותו בית דין או רשות יורה על מסירה של פרטים אישיים אלה. למעט על פי הכתוב במדיניות זו, אנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם לצד ג’.
העברות נתונים בינלאומיות
ייתכן שמידע שאנחנו אוספים יאוחסן, יעובד, ויועבר בין כל אחת מהמדינות בהן אנו פועלים, על מנת לאפשר לנו להשתמש במידע בהתאם למדיניות זו.
פרטים אישיים שאתם מפרסמים באתר שלנו או מוסרים לפרסום באתר שלנו עשויים להיות זמינים, באמצעות האינטרנט, מסביב לעולם. אנחנו לא יכולים למנוע את השימוש או השימוש לרעה במידע הזה בידי אחרים. אתם מביעים הסכמה להעברות הפרטים האישיים המתוארות בסעיף ה’ זה.
אבטחת הפרטים האישיים שלכם
אנחנו ננקוט משנה זהירות ארגוני וטכני סביר על מנת למנוע את האבדן, השימוש לרעה, או השינוי של הפרטים האישיים שלכם. אנחנו נאחסן את כל הפרטים האישיים שאתם מספקים בשרתים מאובטחים (המוגנים בסיסמא ובחומת אש). כל ההעברות הכספיות הממוחשבות שבוצעו דרך האתר שלנו יהיו מוגנות באמצעות טכנולוגיית הצפנה.
אתם מכירים בכך שהשידור של מידע על פני האינטרנט אינו מאובטח מעצם היותו, ואנחנו ללא יכולים להבטיח שנתונים שנשלחים דרך האינטרנט יהיו מאובטחים. אתם אחראים על שמירת הסיסמא בה אתם משתמשים לקבלת גישה לאתר שלנו חסויה; אנחנו לא נבקש מכם את הסיסמא שלכם (למעט בזמן ההתחברות לאתר שלנו).
תיקונים
אנחנו עשויים לעדכן מדיניות זו מעת לעת באמצעות פרסום של גרסה חדשה באתר שלנו. עליכם לבדוק את העמוד הזה מדי פעם על מנת לוודא שאתם מבינים כל שינוי שנעשה במדיניות זו. אנחנו עשויים להודיע לכם על שינויים במדיניות זו בהודעת דואר אלקטרוני או דרך מערכת ההודעות הפרטיות שבאתר שלנו.
הזכויות שלכם
אתם יכולים להורות לנו לספק לכם כל פרט מפרטיכם האישיים שאנו מחזיקים הנוגעים אליכם; אספקת פרטים אלה תהיה כפופה לתנאים הבאים:
אספקה של ראיות הולמות עבור הזהות שלכם. אנחנו עשויים לסרב למסור פרטים אישיים שאתם מבקשים עד למידה המורשית על פי חוק. אתם יכולים להורות לנו בכל עת לא לעבד את הפרטים האישיים שלכם לצורכי שיווק. בפועל, בדרך כלל תבטאו הסכמה מראש לשימוש שלנו בפרטים האישיים שלכם למטרות שיווק, או שאנחנו נספק לכם אפשרות לבחור שלא יעשה בפרטים האישיים שלכם שימוש למטרות שיווקיות.
אתרים צד ג’
האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על, אתרים צד ג’. אין לנו שליטה על, ואיננו אחראים על, מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.
עדכון מידע
אני הודיעו לנו אם יש צורך לתקן או לעדכן את הפרטים האישיים שאנו מחזיקים עליכם.
עוגיות (באנגלית Cookies)
האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט. עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. בדרך כלל עוגיות לא כוללות מידע שמזהה משתמשים אישית, אבל פרטים אישיים שאנחנו מאחסנים הנוגעים עליכם יכולים להיות מקושרים למידע המאוחסן והמתקבל מתוך עוגיות.
השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש, ועוד..
לא ניתן למחוק או לסרב לאפשרות מעקב של עוגיות באתרנו. למחיקה של עוגיות ישנה השפעה שלילית על נוחות השימוש באתר.